Zmiana Nawyków

Nasz cel polegający na zmianie nawyków wykracza poza zwykłą zmianę tego, co ludzie lubią w domu. Chcemy zmienić nawyki jako postawę, aby uczynić świat lepszym miejscem. W naszych praktykach zawsze na pierwszym miejscu stawialiśmy kapitał ludzki i zasoby środowiskowe, zgodnie z podejściem People Planet-Profit. Dlatego decyzja o zintegrowaniu celów zrównoważonego rozwoju Organizacji Narodów Zjednoczonych w całym naszym łańcuchu wartości była naturalnym procesem.


Nasze zaangażowanie na rzecz planety opiera się na 3 filarach: produkt, środowisko i edukacja .

Produkt

Nasze opakowania są wynikiem wielu ocen i analiz. Waży znacznie mniej niż szkło i jest znacznie bardziej kompaktowy. Co z kolei oznacza mniej samochodów dostawczych na drogach i mniej emisji.


Nasze opakowania są ekologiczne. Zewnętrzna część wykonana jest z papieru z certyfikatem FSC - pochodzącego z makulatury lub z odpowiedzialnie zarządzanych lasów - natomiast wewnętrzna saszetka zawierająca płyn wykonana jest z nadającego się do recyklingu plastiku. Wszystkie nasze opakowania zewnętrzne również nadają się do recyklingu.


Będziemy nadal promować kulturę recyklingu, prosząc naszych klientów o segregowanie papieru i plastiku w krajach, w których jest to konieczne, i nadal będziemy ułatwiać ich oddzielanie.


W przyszłości będziemy kontynuować współpracę z agencjami zajmującymi się badaniami i innowacjami w dziedzinie opakowań, a wraz z rozwojem technologii opakowań będziemy wspólnie z uniwersytetami i twórcami wymyślać nowe, przyjazne dla środowiska materiały.

Środowisko

Od samego początku jesteśmy zaangażowani w projekty mające na celu kompensację i łagodzenie emisji gazów cieplarnianych powstających w wyniku naszej działalności, aby przyczynić się do globalnej walki ze zmianami klimatycznymi. Mając to na uwadze, rozpoczęliśmy współpracę z UP2YOU, aby ożywić las NIO Cocktails i tym samym zrekompensować wpływ naszego cyklu produkcyjnego na środowisko.


Dzisiaj jesteśmy neutralni pod względem emisji dwutlenku węgla, ale naszym ostatecznym celem jest osiągnięcie zera netto do 2030 r., również poprzez wdrożenie zielonej logistyki, która faworyzuje rozwiązania przy minimalnym przepływie towarów oraz aktywację systemów energii odnawialnej dla lepszej wydajności i samo- wystarczająca.


Pracujemy nad osiągnięciem zerowej ilości odpadów w łańcuchu produkcyjnym do 2025 r., optymalizując zużycie wody, ścisłe zarządzanie naszymi operacjami fabrycznymi i utrzymywanie otwartego dialogu z naszymi dostawcami. Pracujemy nad zarządzaniem zieloną logistyką, poprzez ograniczenie przeładunku towarów dzięki wdrożenie zarządzania wewnętrznego, cyfryzacja i efektywność magazynu oraz wdrożenie energii odnawialnej w naszych fabrykach.


Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej o naszej inicjatywie neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla.

 Po prostu łatwa nauka
Naszym celem jest przyczynienie się do osiągnięcia celów (SDGs, Sustainable Development Goals) Agendy Narodów Zjednoczonych do 2030 roku.
Gin Proved Koktajl: Tanqueray Gin | Bols Parfait Amour | Organic Citric Acid | Toschi Liquid Sugar | Water | 100ml | 22.2% ABV

Edukacja

W NIO Cocktails rozmawiamy o cieszeniu się swobodnymi chwilami w domu przy koktajlu. Ale tylko w kulturze umiaru alkoholowego i odpowiedzialności, i to ściśle dla konsumentów powyżej wieku picia. Aktywnie przeciwdziałamy upijaniu się i przeprowadzamy rygorystyczne kontrole, aby upewnić się, że nic w naszych wiadomościach nie zachęca do nadmiernego picia – nawet podświadomie. Chociaż chcemy, aby ludzie cieszyli się wysokiej jakości surowcami, dajemy jasno do zrozumienia, że należy je sączyć i doceniać ostrożnie. Będziemy nadal wspierać odpowiedzialne picie i edukację na temat spożywania alkoholu oraz zapewniać narzędzia i informacje umożliwiające rozsądne podejście do alkoholu.


Nasza koncepcja odpowiedzialności dotyczy nie tylko picia, ale także sposobu życia na planecie: naszym celem jest edukowanie zarówno odpowiedzialnego pijącego, jak i odpowiedzialnego twórcy zmian na rzecz bardziej zrównoważonego życia.

Wierzymy, że edukacja jest najlepszym motorem zmiany: dlatego angażujemy się w Kampanię Komunikacyjną skierowaną do pracowników, dostawców i konsumentów.

Dekalog NIO Cocktails
Nasza droga do zmian (2022-2025)

1 | Opakowania Aktywizacja projektów B+R oraz współpraca z organizacjami/instytucjami w zakresie innowacyjnych materiałów i LCA produktów.


2 | Marnować Analiza cyklu gospodarki odpadami we współpracy z Podmiotami i Konsorcjami pod kątem obszarów do poprawy.


3 | Neutralność węglowa Opracowanie projektów kompensacyjnych i łagodzących.


4 | Logistyka Poprawa efektywności komponentu logistycznego poprzez internalizację i cyfryzację.


5 | Zielone rządy Ustanowienie wewnętrznej tabeli dotyczącej kwestii środowiskowych i ich możliwych rozwiązań.


6 | Kodeks etyczny Ustanowienie i udostępnienie Korporacyjnego Kodeksu Etycznego.


7 | Zaangażowanie pracowników Opracowanie programu do dzielenia się z naszymi pracownikami i ich rodzinami tym, co zrównoważony rozwój oznacza dla NIO Cocktails.


8 | Dostawcy Definiowanie i udostępnianie wytycznych dotyczących zrównoważonej wizji NIO Cocktails.


9 | Edutainment Rozpowszechnianie kampanii komunikacyjnych w celu edukacji na temat pozytywnego picia.


10 | Audyt energetyczny Identyfikacja obszarów słabych i aktywizacja poprawy efektywności energetycznej.