Polityka Zwrotów
Zasady Zwrotów
Jeżeli dojdzie do nas koktajl box i okaże się, że jest uszkodzony lub jego zawartość jest uszkodzona, prosimy o kontakt pod adresem info@niococktails.pl w ciągu siedmiu (7) dni od otrzymania opakowania koktajlu. Możemy wymagać zwrotu lub dokumentacji fotograficznej dowolnego produktu lub opakowania, z którego jesteś niezadowolony, o czym powiadomimy Cię e-mailem i powiadomimy Cię o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu pieniędzy / wymiany. Każda wymiana może dotyczyć pojedynczych koktajli lub całego pojemnika na koktajl na nasz koszt lub pełnego lub częściowego kredytu lub zwrotu ceny zakupu koktajlu / pojemnika na koktajle. Jeśli zdecydujemy się na zwrot pieniędzy, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni
Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu pieniędzy, najpierw ponownie sprawdź swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej, może minąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie zaksięgowany.
Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@niococktails.pl</ p>