FAQs
-
Kiedy mam się spodziewać dostawy?
Zamówienia na koktajle są wysyłane z opcją dostawy w ciągu 1-2 dni lub 3-4 dni, zgodnie z opisem w kasie. Chociaż 95% dostaw dociera w tych oczekiwanych ramach czasowych, w rzadkich przypadkach dostarczenie koktajli może zająć do 5 dni roboczych.
Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło w oczekiwanym dniu i otrzymałeś wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, oznacza to, że Twoje zamówienie jest w drodze i można je śledzić za pośrednictwem witryny śledzenia przesyłek kurierskich za pomocą unikalnego identyfikatora śledzenia. Dziękujemy za cierpliwość w przypadku opóźnień w realizacji przesyłek kurierskich.
Obecnie zamówienia realizujemy 6 dni w tygodniu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, a zamówienia są wysyłane i dostarczane od poniedziałku do soboty. Obecnie dostawa w niedzielę nie jest dostępna.
Zamówienia w dni powszednie przed godziną 17:00 są wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 17:00 w piątek zostaną wysłane w niedzielę. Wszystkie zamówienia świąteczne zostaną wysłane w ciągu następnych 2 dni roboczych.
Wszystkie metody wysyłki obejmują usługę śledzenia z naszymi kurierami. Otrzymasz powiadomienia e-mail bezpośrednio od Yodel lub DPD, aby śledzić i przekazać zamówienie do sąsiada (lub opuścić sejf, jeśli ta opcja dostawy została wybrana w kasie), jeśli nie będziesz mógł odebrać dostawy. Postępuj zgodnie z monitami w wiadomości e-mail od kuriera, aby poinformować o tych zmianach bezpośrednio firmę kurierską.
W dniu dostawy powinieneś otrzymać powiadomienie o 2-godzinnym oknie dostawy pocztą e-mail, którą podałeś przy kasie.
ZOSTAW BEZPIECZNIE: Nasze pudełka zostały zaprojektowane tak, aby mieściły się w standardowych skrzynkach na listy. Jeśli posiadasz skrzynkę pocztową o niestandardowym rozmiarze lub zabezpieczoną lub zamówiłeś kilka skrzynek pod ten sam adres i nie ma nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę, kurier pozostawi ją w bezpiecznym miejscu. Możesz wyznaczyć Bezpieczne Miejsce lub Preferowanego Sąsiada, a także inne opcje dostawy za pośrednictwem strony kurierskiej. Na przykład, jeśli wybrałeś usługę Yodel przy kasie, możesz zarządzać swoją przesyłką online tutaj.
PODPISANO DLA: Nasz dostawca dostarcza obecnie dostawy bezkontaktowe; Przesyłki SIGNED FOR będą przekazywane bezkontaktowo po otwarciu drzwi przez odbiorcę, z dokumentacją cyfrową dostawy. Jeśli nie ma Cię w momencie doręczenia, a sąsiad nie może odebrać przesyłki (możesz wyznaczyć Preferowanego Sąsiada bezpośrednio u kuriera), kurier podejmie próbę doręczenia następnego dnia roboczego, maksymalnie 3 próby doręczenia po czym przesyłka zostanie zwrócona do NIO Cocktails.
Klienci mogą zażądać ponownego wysłania paczki przez NIO, jednak wymagana jest opłata za dostawę.
-
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
All shipping methods include a tracked service with all couriers. On the day of delivery, you will receive a 2-hour delivery window notification via SMS and email that you provided at checkout.
LEAVE SAFE: Our boxes have been designed to fit through standard sized letterboxes. If you have a non-standard sized or security letterbox, or ordered multiple boxes to the same address and there is no one in to take receipt of the box, the courier will leave it in a safe place. You can designate a Safe Place or a Preferred Neighbour as well as other delivery options via the courier website. For example if you have selected Yodel service at checkout, you can Manage Your Parcel online here.
SIGNED FOR: Our delivery partner currently operates contactless deliveries; SIGNED FOR deliveries will be handed over in a contactless manner when the door is answered by the recipient, with delivery documented digitally. If you are not in at the time of delivery and a neighbour is unavailable to take receipt of the parcel (you can designate a Preferred Neighbour with the courier directly), the courier will attempt delivery the following working day with a maximum of 3 delivery attempts after which, the parcel will be return to NIO Cocktails.
Customers can request a parcel is re-sent by NIO, however a delivery charge is required.
-
Co zrobić, jeśli nie ma mnie na dostawę?
ZOSTAW BEZPIECZNIE: Nasze pudełka zostały zaprojektowane tak, aby mieściły się w standardowych skrzynkach na listy. Jeśli posiadasz skrzynkę pocztową o niestandardowym rozmiarze lub zabezpieczoną lub zamówiłeś kilka skrzynek pod ten sam adres i nie ma nikogo, kto mógłby odebrać przesyłkę, kurier pozostawi ją w bezpiecznym miejscu. Możesz wyznaczyć Bezpieczne Miejsce lub Preferowanego Sąsiada, a także inne opcje dostawy za pośrednictwem strony kurierskiej. Na przykład, jeśli wybrałeś usługę Yodel przy kasie, możesz zarządzać swoją przesyłką online tutaj.
PODPISANO DLA: Nasz dostawca dostarcza obecnie dostawy bezkontaktowe; Przesyłki SIGNED FOR będą przekazywane bezkontaktowo po otwarciu drzwi przez odbiorcę, z dokumentacją cyfrową dostawy. Jeśli nie ma Cię w momencie doręczenia, a sąsiad nie może odebrać przesyłki (możesz wyznaczyć Preferowanego Sąsiada bezpośrednio u kuriera), kurier podejmie próbę doręczenia następnego dnia roboczego, maksymalnie 3 próby doręczenia po czym przesyłka zostanie zwrócona do NIO Cocktails.
Klienci mogą zażądać ponownego wysłania paczki przez NIO, jednak wymagana jest opłata za dostawę.
Wybierz opcję SIGNED FOR, jeśli osoby niepełnoletnie mają dostęp do Twojej skrzynki na listy lub bezpiecznego miejsca, w którym można zostawić paczkę. Wybierz tę opcję również, jeśli masz skrzynkę na listy o niestandardowych rozmiarach.
NIO Cocktails nie ponosi żadnej odpowiedzialności za paczki, które mogą zaginąć dzięki LEAVE SAFE; wybierz PODPISANE DLA, dla dodatkowego bezpieczeństwa, jeśli paczka nie zmieści się w Twojej skrzynce na listy.
NIO Cocktails nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie lub nieudaną dostawę, chociaż zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby pomóc w przypadku brakującej przesyłki dostawy.
-
Czy muszę przechowywać NIO w lodówce?
Nie, wszystkie nasze koktajle są pełnowartościowe i zaprojektowane tak, aby traktować je tak, jak butelkę mocnego alkoholu jako część domowego baru. Koktajle NIO mają termin przydatności do spożycia grubo ponad 12 miesięcy, a na smak i jakość nie mają wpływu zmiany temperatury.
Aby cieszyć się schłodzonym, orzeźwiającym koktajlem, po prostu napełnij szklankę lodem, a następnie potrząśnij, rozerwij i wlej wybrany koktajl NIO do szklanki. W mniej niż minutę możesz przygotuj koktajl, którym możesz się delektować.
-
Jak długi jest termin przydatności do spożycia każdego koktajlu i czy muszę go wypić od razu?
Nasze koktajle alkoholowe mają okres przydatności do spożycia przez ponad 12 miesięcy i można je przechowywać tak samo, jak butelkę mocnego trunku do domowego baru. nasze koktajle bezalkoholowe mają termin przydatności do spożycia 6 miesięcy. Nie muszą być przechowywane w lodówce i są odporne na upały lub zimno, zwłaszcza w drodze do Ciebie. Nie spiesz się, aby cieszyć się NIO, ponieważ koktajle również nie muszą być spożywane bezpośrednio po dostawie.
-
Jaka jest objętość każdego koktajlu?
Każdy koktajl to 100 ml i pełna moc. Każdy koktajl zawiera mniej więcej podwójną miarkę (50 ml) markowego spirytusu premium. Zalecamy napełnienie kubka lub innego szklanego naczynia lodem i wlanie koktajlu do szklanki i pozostawienie na minutę przed delektowaniem się.
-
Czy koronawirus wpłynie na bezpieczeństwo i dostawę koktajli?
Wszystkie zamówienia w Polsce są pakowane i wysyłane przez nasz lokalny zespół z Polski. Nasze koktajle powstają we Włoszech i są bezpiecznie przechowywane w Polsce gotowe do realizacji zamówienia. WHO potwierdza, że odbieranie paczek z obszarów dotkniętych COVID-19 jest bezpieczne. Proszę odwiedź oficjalną stronę WHO tutaj, aby uzyskać więcej informacji o otrzymywaniu paczek w tym czasie.
Zarówno zespół biura NIO Poland, jak i nasz niesamowity zespół dostawczy stosują bardzo surowe środki sanitarne i higieniczne. Oznacza to, że nasz zespół ds. dostaw może pracować bezpiecznie i zgodnie z najnowszymi zaleceniami rządu, które zachęcają do kontynuowania handlu online i umożliwiają kontynuowanie pracy tam, gdzie nie można jej wykonywać z domu.
Pamiętaj, nasz dostawca realizuje dostawy bezkontaktowe, jeśli przy kasie wybrałeś opcję PODPISANE DLA, dostawca zapuka lub zadzwoni dzwonkiem i zaczeka na otwarcie drzwi przez odbiorcę przesyłki, a następnie udokumentuje cyfrowo dostawę, umożliwiając obu stronom przestrzegać zaleceń dotyczących dystansu fizycznego.
-
Czy NIO organizuje duże zamówienia grupowe lub eventowe?
Tak! Często przetwarzamy duże zamówienia grupowe na dostawę do jednego lub wielu miejsc docelowych i możemy pomóc w koordynowaniu dostaw dla zespołów, biur, wydarzeń wirtualnych, prezentów firmowych i innych. Skontaktuj się z nami pod adresem info@niococktails.pl
-
Ile kosztuje dostawa?
Opłaty za dostawę różnią się w zależności od wielkości zamówienia lub wybranego pojemnika na koktajle. Dostępnych jest kilka opcji wysyłki, aby zapewnić bezpieczną dostawę koktajli, w tym przesyłkę śledzoną w przypadku dostawy w ciągu 1-2 dni i dostawy w ciągu 3-4 dni.
Szacowane opłaty za dostawę można zobaczyć na nasza strona główna, strona Zbuduj swoje pudełko i strona Wyselekcjonowane pudełka.
Końcowe koszty wysyłki są potwierdzane i obliczane podczas realizacji transakcji.
-
Co otrzymam?
Oferujemy ponad 22 różne, wstępnie zmiksowane koktajle premium — z których wszystkie wymagają tylko lodu i puszki. serwowane w mniej niż 60 sekund.
Kiedy wybierzesz swoje koktajle, aby zbuduj pudełko 3, 6 lub 9 koktajli, pakujemy Twoje koktajle w nadającą się do recyklingu skrzynkę pocztową z kopertą nadającą się do recyklingu, która jest zaprojektowana tak, aby pasowała do standardowej skrzynki pocztowej i mogła zostać wysłana.
Nasze zestawy podarunkowe zawierają szereg gotowych koktajli i akcesoriów z limitowanej edycji, takich jak tacki na lód i szklane naczynia. Duże przedmioty, takie jak zamówienia zbiorcze lub nasze większe zestawy upominkowe, będą dostarczane w kartonowym pudełku nadającym się do recyklingu i nie zmieszczą się w skrzynce na listy.
-
Ile to kosztuje?
Ceny różnią się w zależności od liczby koktajli zawartych w każdym pudełku. Ceny koktajli można znaleźć na naszej stronie głównej, stronie Zbuduj swoje pudełko i na stronie Kolekcje.
-
Czy mogę wybrać moje koktajle?
Absolutnie. Po prostu odwiedź nasze menu koktajli tutaj, aby wybrać żądany rozmiar pudełka koktajlowego (3-Box , 6 pudełek lub 9 pudełek). Następnie możesz wybrać, który z naszych wspaniałych koktajli chcesz otrzymać. Z ponad 22 różnymi koktajlami do wyboru, masz gwarancję, że nie będziesz musiał podwajać jednego koktajlu… chyba że chcesz wybrać wielokrotność swoich ulubionych. Wszystko zależy od Ciebie, a my zajmiemy się resztą.
-
Z czego wykonane jest opakowanie NIO?
Unikalny design naszych opakowań NIO Cocktails eliminuje problemy bezpieczeństwa i niedogodności związane z klasycznymi szklanymi butelkami. Zewnętrzne opakowanie to papier powlekany z certyfikatem FSC, a nasze koktajle przechowywane są w specjalnej certyfikowanej saszetce polietylenowej wykonanej z bioplastiku, aby koktajl zachował świeżość i niezmienność z upływem czasu. Po użyciu obie podpory można łatwo rozdzielić, aby zutylizować je z pełnym poszanowaniem środowiska.
Możesz przeczytać więcej o naszych wysiłkach na rzecz zrównoważonego rozwoju tutaj.
-
Jaki jest termin przydatności do spożycia Twoich koktajli?
Okres trwałości naszych koktajli wynosi jeden rok.
-
Czy twoje koktajle są przyjazne dla glutenu i wegan?
Nasza analiza składników użytych w naszych koktajlach nie wykazała wprowadzenia żadnych powszechnych alergenów, z wyjątkiem siarczynów, których zawartość wynosi poniżej 10 ppm.
Nasze koktajle są bezglutenowe i przeznaczone wyłącznie dla wegetarian.
Należy pamiętać, że chociaż sztuczne słodziki nie są dodawane do naszych koktajli i nie są uważane za powszechny alergen, nasza produkcja i dostawa proces łańcuchowy nie oceniają, czy istnieje możliwość przypadkowego zanieczyszczenia, w którym mogą występować śladowe ilości sztucznych słodzików. Zachęcamy również do przejrzenia składników wymienionych na stronach naszych produktów i na odwrocie koktajlu, aby podjąć świadomą decyzję.
Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz czegoś więcej, skontaktuj się z nami przez e-mail na info@niococktails.pl p>
-
Czy NIO Cocktails jest usługą abonamentową?
NIO działa jako system płatności zgodnie z rzeczywistym użyciem, w przeciwieństwie do usługi subskrypcji. Daje to możliwość wyboru i wygodę zamawiania różnych kombinacji koktajli w dowolnym momencie, bez konieczności zamykania się na miesięczne zamówienie.
-
Czym są Nagrody NIO?
NIO Rewards to nasz sposób na podziękowanie za wsparcie NIO Cocktails. Nazywa się „The NIO Speakeasy”, to Twoja ekskluzywna przestrzeń przy barze, w której za każdym razem, gdy u nas spędzisz, zdobędziesz punkty do wydania na następny zakup, a także uzyskasz pierwszy dostęp do nowych koktajli, specjalnych wydarzeń i promocji. Możesz dołączyć do NIO Speakeasy, odwiedzając naszą stronę z nagrodami.
-
Czym jest The NIO Speakeasy i jak mogę się przyłączyć?
NIO Speakeasy to nasz program nagród stworzony dla miłośników NIO. To Twoja ekskluzywna przestrzeń przy barze, gdzie za każdym razem, gdy u nas spędzisz, zdobędziesz punkty, które możesz wydać na kolejne zakupy, a także otrzymasz pierwszy dostęp do nowych koktajli, wydarzeń specjalnych i promocji. Możesz dołączyć do NIO Speakeasy, odwiedzając naszą stronę z nagrodami.
-
Jak dołączyć do NIO Speakeasy?
Wszyscy klienci są mile widziani w The NIO Speakeasy. Odwiedź naszą stronę NIO Rewards, aby dowiedzieć się więcej, lub przejdź bezpośrednio do naszej Utwórz konto , aby zacząć zdobywać punkty koktajlowe.
-
Jak zdobywać punkty w The NIO Speakeasy?
W barze Speakeasy to bardzo proste — każdy wydany u nas 5 zł doda 10 punktów do Twojego konta Speakeasy — to 10 zł kredytu z każdego zakupu 3 pudełek do wydania na następne zamówienie. Będziesz mógł wymieniać swoje punkty za każdym razem, gdy robisz u nas zakupy – przy kasie lub przy użyciu kuponów na koktajle znajdujących się na Twoim koncie.Punkty zdobywa się, podejmując działania, takie jak utworzenie konta, dokonanie zakupu , obserwując nas w mediach społecznościowych lub polecając znajomemu.
Musisz mieć konto i być zalogowanym, aby zdobywać punkty. Aby się zalogować lub utworzyć konto, kliknij tutaj. p>
Aby zdobyć punkty, klienci The NIO Speakeasy mogą odwiedzić swój panel nagród, który można znaleźć, klikając menu NIO Rewards na dole ekranu. Możesz też przejść do pulpitu konta, klikając ikonę konta znajdującą się w prawym górnym rogu ekranu, aby wyświetlić bieżące punkty i podjąć dalsze działania.
-
Jak odebrać nagrodę w The NIO Speakeasy?
Możesz uzyskać dostęp do 50 zł swoich nagród w funtach bezpośrednio przy kasie przy każdym nowym złożonym zamówieniu. Kwotę, którą chcesz wymienić, wybierasz za pomocą suwaka nagród (komputer stacjonarny) lub menu rozwijanego (wersja mobilna) przy kasie – podobnie jak zastosowanie kodu promocyjnego do zamówienia w celu zmniejszenia sumy.
Alternatywnie możesz uzyskać dostęp do kuponów na koktajle, a także dodatkowych akcesoriów tylko dla członków i sezonowych nagród ze swojego konta członkowskiego. -
Jakie nagrody są dostępne jako patron The NIO Speakeasy?
Uwielbiamy nagradzać naszych patronów, to nasz sposób na podziękowanie za zaufanie.
Otrzymasz nagrodę za każdy zakup u nas! Każde 100 zdobytych punktów to 5 zł do wykorzystania przy kasie. W obszarze konta znajdziesz także nagrody sezonowe i ekskluzywne akcesoria.
-
Mam pytanie, jak mogę się z tobą skontaktować?
Łatwe, jak wszyscy barmani jesteśmy świetnymi słuchaczami. Po prostu napisz do nas na info@niococktails.pl